Kernwaarden.
People
Een prettige en veilige werkomgeving waar werknemers en cliënten worden geïnspireerd om het beste in zichzelf naar boven te halen.
Planet
Het verschil maken door maatschappelijk verantwoord te ondernemen, waarbij aandacht wordt besteed aan duurzaamheid.
Productivity
Het investeren in een effectieve, professionele en flexibele organisatie die snel op nieuwe ontwikkelingen kan inspelen.
Partners
Een succesvol netwerk van adviseurs, strategische partners en cliënten om met elkaar voortdurend toegevoegde waarde te creëren.
Portfolio
Een breed en gevarieerd aanbod van dienstverlening dat aansluit op de wensen van cliënten.
Payable
Dienstverlening tegen realistische- en transparante tarieven.
Kernwaarden.
Kernwaarden.
Disciplines.
Vanuit een transparante organisatie is het mogelijk om voor de klanten een combinatie van kwaliteit, flexibiliteit en klantgericht denken aan te bieden voor een acceptabele prijs, terwijl er toch een goede basis is voor de continuïteit en de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten.
Voor meer complexe problemen of indien de belangen zeer hoog zijn, kunnen wij door onze goede contacten met een netwerk van specialisten op afroep beschikken over de nodige kennis op het gebied van fiscaliteit, juridische zaken, verzekeringen, organisatievraagstukken en financieringen.
Disciplines .
Vanuit een transparante organisatie is het mogelijk om voor de klanten een combinatie van kwaliteit, flexibiliteit en klantgericht denken aan te bieden voor een acceptabele prijs, terwijl er toch een goede basis is voor de continuïteit en de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten.
Voor meer complexe problemen of indien de belangen zeer hoog zijn, kunnen wij door onze goede contacten met een netwerk van specialisten op afroep beschikken over de nodige kennis op het gebied van fiscaliteit, juridische zaken, verzekeringen, organisatievraagstukken en financieringen.
Nieuws.
Hieronder leest u de meest recente nieuwsberichten.
Geen kostenvergoeding door uitblijven reactie
De inspecteur van de Belastingdienst heeft een te hoge aanslag inkomstenbelasting opgelegd aan een belastingplichtige op. Hij is daarbij uitgegaan van gegevens, die hij heeft ontvangen van de werkgever. Deze gegevens blijken achteraf onjuist te zijn.
Irritatie over navordering onder de irritatiegrens
Een belastingplichtige, die zelf om een correctie vraagt, kan later geen beroep doen op het correctiebeleid van de Belastingdienst. Ook als het bedrag van de navordering onder de zogenaamde irritatiegrens blijft, mag de Belastingdienst dit
Verzoek correctie geldt voor alle aanslagen
In een recente uitspraak trekt de hoogste rechter een streep door het formalisme van de Belastingdienst. Na jarenlang procedureel getouwtrek krijgt een belastingplichtige alsnog de kans om een aanslag van bijna een half miljoen euro inhoudelijk te
Vacatures.
Vacatures.
Contact.
Vul hiernaast het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Let op velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

Contact.
Vul hiernaast het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Let op velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.